Härligt

Gick upp vid 7 & fixa mig sen gick jag till skolan ungefär 20 i 8. Gjorde prov idag och det gick bra faktiskt(Y)
Skulle få veta resultatet på mitt samhällskunskapsprov men nänä , hon hade glömt att rätta JUST mitt.medans hon rättat dom andra :s Jag & Olivia fick iallafall ett gott skratt när vi såg henne ramla igår hehe (a)det såg sjukt roligt ut, visste först inte att det var hon ;o.
Sen skulle jag egentligen sjungit på musiken men ville inte att alla skulle höra för jag var sist så jag ska sjunga nästa gång istället. Slutade en halvtimme tidigare för dom som skulle göra omprov & massa sånt skulle göra det idag. Hade följe med olivia & dom ner till stan sen gick jag hem när deras buss kom.

hahahha pallar inte mig själv ibland & mitt skratt (U) :(
Skratta sönder idag igen..... (a)
jaja , bättre det än att gå och vara sur hela tiden. :D

Just nu sitter jag & kollar efter någon fin klänning till skolavslutningen och hoppas på att jag hittar något fint så jag kan åka och handla den. Sen blir det väl att läsa klart Pojken som kallades det.
Biggest Loser
är på tv:n just nu osså. (y)

Fick reda på idag att vi slutar 12:10 i morgon för att vi inte har Ullas lektion efter lunch och sen är det Nationella i matte osså. Orkar verkligen inte , kommer faila som fan.!
Men ska kolla vidare på klänningar nu, kankse skriver något inlägg senare idag.

:)


blev 2 bilder på min söta thai kusin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0