Göööött

Skolan idag var nice som vanligt. Kolla på dansuppvisning. bra jobbat tjejer (y)
Sen innan musiken dissa michelle & olivia mig och stack hem. så jag gick runder där helt mobbad i typ en halvtimme. För mina andra kompisar var inne i Aulan & kolla på Dansuppvisningen och jag fick inte komma in för det var tydligen fullt -.-'.

På musiken ska jag,melinda & sandra sjunga denna underbara låt :


Sen slutade vi dagen med att baka kanelbullar & chokladbullar och det var riktigt kul !:D
& exakt när vi sluta skolan så börja det regna så fick cykla hem i regnet.

Nu blir det mat som gäller.

Btw.
GRATTIS OLIVIA !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Mamma blev sen och hämta mig bara för att ni bakade era cpn :( HAHA

2010-04-20 @ 17:33:06
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0