Måndag!

Måndag idag (y) Slutar som vanligt kvart i 10 :) efter skolan gick jag , olivia & michelle och åt på glada hörnan. Skit goda baguetter!
När jag kom hem så frågade jag mamma om vi kunde träna & det gjorde vi så klart (a) Innan vi stack till träningen så gick vi in om blue banana & köpte ny tung piercing för att pärlorna i min andra piercing har åkt av :(
Sen kollade vi på Old dogs . HAHAHA så jävla rolig. jag vet att den varit ute rätt länge men har liksom glömt bort att den finns ;o men sen såg jag den på hemmakvälls skyltfönster så var tvungen att se den.

Just nu ska jag försöka plugga till prov. eller ja det e omprov. så jag vet redan vad som kmr på provet.
Men snart kommer Ema hit för hon ville prata med någon så såklart ställer jag upp (a) & sen blir det att plugga! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0