På väg hem från småland

Hej hej :D
Just nu sitter jag i bilen på väg hem från småland:) lånar michelles data höhö (a)
Vi körde till Småland i fredags & direkt när vi kom dit så stack vi in till grannen & hon hade fest hahaah . och det visste inte vi så vi gick först dit med mjukis & sånt. men senare gick vi hem och byta om & hämta våra cider :) Kvällen var nice.
I lördags gjorde vi typ inget. eller jo . jag visade michelle runt lite & sedan stack vi till mina kusiners hus & spela xbox. Medans mamma & co. gjorde sig klara för dom skulle på klassfest. så idag har jag en mamma som är bakis ;) hahaha. Sen kollade vi för det mesta på tv & sånt.
Sen idag har vi inte gjort så mkt bara kollat tv HAHHA Bad boys 2 var på tvn så jävla nice :D
Men får väl sluta skriva nu hhahaha . får ont i huvudet av att sitta vid datan i bilen HAHHAH :(

CIAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0