K-stad

Skulle egentligen till K-stad igår men blev inte så. Så vi drack först lite hos Jeppe & sedan tog vi en promenad genom eslöv till Alle dansk och fortsatte vårat drickande där. När vi var där blev vi plötsligt hungriga så vi ringde Gulex och beställde pizza & lite andra saker fast dom hade inte hemkörning så en som heter Max och davve tog cyklen och hämtade pizzan. Sen efter vi ätit forsatte vi att spela Bort med lennart och Pyramiden.  Sen stack alla hem hahah. Rätt så chill dag faktiskt.

Vaknade upp och var helt varm. Herregud, det e 33 grader i skuggan, dör av värme ju. Tror jag e lite poppis idag för när jag kollade min mobil när jag vakna hade jag 7 olästa sms yeeeah (h) haha.
Vet inte riktigt vad som händer idag, drar kanske till K-stad med Nor,Alexsandra,Angelica,Jeppe och dom andra som var med igår. Fast klockan tickar och den e redan 18:44 och vi vet inte än om vi ska sticka dit pågrund av värmen.
Men vi får se vad som händer.
Men ska gå till stan nu och träffa angelica och chilla lite. Skriver väl några rader senare .

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0