Sommarlov!

Hänt ganska mycket detta sommarlovet men det är inte slut än.
Sommarlovet började bra med skolavslutningsfest med nor, micha,emma,pontus,jeppe,zebbe och andra folk.

Här kommer lite olika punkter som jag hunnit med detta sommarlovet haha:


* Har varit 3 fester hos Jack och 3 hos gan.
* Stack till malmö på skumparty med angelica, slutade med att vi följde med 2 random killar med hem och han ena körde hem oss dagen efter. kul vare!
* Lomma flera dagar under lovet & fått lite bränna!
* Varit med Angelica i flera dagar i streck.
* Varit med Bästa!
* Grill fest hos min faster i malmö!
* 2 fester hos Jeppe & sen en chill fest hos Alle !
* Fotodag med Angelica.
* Grillning & tältning hos Olivia med massa folk.
* Vattenpipa.

& Mkt mer. fast kommer inte på det just nu hahah. fast här kommer lite bilder från sommarlovet!!


pusspuss!


Fest i Malmö!


Stek med bästa!


Chill & foto dag med Angelica!


Glass(L)(L)

Har inte lagt in mer bilder nu. men fler kommer väl lite senare haha.
Men hade tänkt att stänga av min data nu och sen lägga mig i min varma säng med fläkten och ett stort glas kallt vatten bredvid mig.

Puss sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0