Turkland nästa!

Kom hem vid halv 11 tiden från Marieholm. Vi skulle tälta och lite sånt men det skulle ju åska mer lite senare på natten så vi satte upp tältet där inne ist. hahahaha.
Va med Angelica när jag kom hem och vi drog ner och köpte glass.
Sen blev det att äta på kolonin med hennes familj och därefter lite vattenpipa med hennes familj. Efter det följde jag med de hem och där blev det mest tv tittande och sen kom mamma,pappa,syster och hämta mig.
Nu sitter jag här och längtar tills jag åker till turkiet på Onsdag morgon. Måste packa klart också och jag hatar att packa...
Btw. har klippt mig & det e kort... :(

& sen kommer jag hem från turkiet 21 juli i think & sen efter där blir det Åhus med girlsen jadå! det kommer bli awesome.
Men ska kolla vidare på Jersey Shore nu, ha det bra PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0