Härliga dagar

ska berätta lite vad jag gjort dom senaste dagarna (a)

Tisdag:
Stack jag till Olivia & gjorde massa skoj haha.

Onsdag:
Sov över hos Olivia och sen solade vi typ hela dagen, stack hem en liten stund och sen tog bussen till Olivia igen ( skulle bara hem och hämta lite nya kläder & sånt) sov över hos henne igen.

Torsdag:
Vaknade upp hos Olivia & tog sedan bussen hem till mig och där lagade vi Tacos & kollade på en film. sen vid 8 stack hon hem. Sen lite senare kom Bästa ewe som jag saknat som fan. och vi pratade massa om vad som hade hänt. Sen stack vi ut & träffa Amanda och Cecilia. senare gick vi mot stan och träffa Gan och Mike. Sen skulle Cecilia och Amanda hem så vi stack osså hem. Längtar till Åhus det kommer bli Awesome eller hur ewe ;) !!

Fredag:
Ewe sov över hos mig. och sen stack hon hem vid halv 2 och jag stack till malmö till min faster för att hjälpa henne med festen på lördag. Madde och Fia sa att jag skulle få slita. HAHAHA säger jag bara, mest de som fick slita ;) stack hem från fia vid 10 och när vi kom hem till madde poppade vi popcorn och satte på Mamma mia på tv:n. Madde bakade bröd medans jag chillade i sängen haha. Sen efter filmen gick vi & la oss.

Lördag:
Vaknade vid halv 10 -.-' fast la kvar i sängen en stund. Har precis ätit frukost och fixat maddes hår.
Ska snart packa mina saker som jag ska ha med mig till fia och hon hämtar oss vid 1. Sen blir det att laga mat och fixa andra saker till festen. Kanske skriver något mer sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0