läs eller ngt

Har inte varit på bloggen i evigheter så får skriva vad jag har gjort.
Torsdag: Student och sen studentfest för Max & hans kusin pierre. Kuligt.
Fredag: Ludwig G.Rs fest. Stack dit med Madde glad och det var riktigt kul. Tack för dagen.
Lördag: Grisfest i marieholm med Olivia och hennes familj och andra folk. sen blev det lite drick lekar på med kortlek. sen blev det att dansa lite. Skoj skoj!
Söndag: Chillade sönder! haha
Måndag: Stack till skolan. hade en lektion och fick veta vad vi hade i betyg i det ämnet och lite sånt sen hem och typ gjorde inget. pratade med matte läraren också och fick veta att jag hade IG i matte för jag inte gjort ett prov så ska göra den i 2an ist. för vill inte gå i sommarskola.
Tisdag: Ingen skola idag men stack endå till stan & åt kinamat med Olivia. Nja, var inte alls gott denna gången. var inte så jätte sugen på det:(. sen stack olivia med mig hem och vi kollade film & sen piercade jag överläppen. men fick inte igenom hela piercing saken för den var för liten :( fast jag kände ju järn grejen, om ni fattar vad jag menar haha. Så nu har jag en liten fläskläpp (Y). Sen stack olivia och sen var jag med Nor sen träffade vi pontus och några andra grabbar. hahahah kul kul. jadåe!
Onsdag: Ingen skola idag heller. Var med Nor idag igen. Vi chillade mest på några bänkar vid norrevångshallen. Sista gången man såg den ju:( Sen när Pontus och dom hade kommit hem från Lund stack vi på fest med dom. hahah jävligt kul var det.
Torsdag: Vaknade upp klockan 7 med lite huvudvärk (y) Och jag började skolan 11:15 , gööött ju! idag hade vi bara en lektion och det var bara betygsnack. Just nu väntar jag på att Nor ringer mig så ska vi hitta på något idag igen. Sen ska vi väl leta fest tills i morron. Skolavslutning ju! Men får se om jag ska dricka något för min Mage e cp och mamma sa att det inte e bra att dricka då hehe.. så ska väl till doktorn och kolla den snart väl.
hahahah & min bror har ju halsfluss.. Hoppas jag inte bli smittad ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0