Skolavslutning!

Dagen började med att jag fixa mig till skolavslutningen och sen när jag var klar råka jag somna om igen för jag la mig i soffan. så jag vakna när vi skulle träffas i klassrummet. så sprang snabbt till bussen. men träffa på mathilda på stationen som också hade försovit sig. kollade på när dom sjöng och de var grymma. Sen slutade vi denna terminen och Sen körde michelles mamma mig hem (y)
Packade ner de sakerna jag skulle ha med mig till nor och sen gick jag raka vägen till henne. Och där var även Emma och micha.
Vi drog sedan till pontus och han skulle fixa något till oss, han sa att det bara skulle ta en kvart! men nänä, vi väntade i fkn 5 timmar på att dom skulle komma haha. medans vi väntade satt vi hemma hos mig & chillade lite och åt.
Sen kom dom & vi drog upp och drack lite hos pontus. sen stack vi vidare till jeppe och där var även kul (y)
Sen stack typ alla och ja nu sitter jag här efter en läskig promenad själv genom eslöv (y)
Men tror nog jag ska sova nu.!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0