härliga dagar!

har inte skrivit på ett tag verkar det som, så jag skriver vad jag har gjort dom senaste dagarna.

Måndag:
Ewe kom till mig och vi kollade mest på tv haha. sen följde jag med henne till jespers fotbolls avslutning och där bjöds det på glass och lite annat. Följde med henne hem och sov där.

Tisdag:
Vaknade upp hos ewe och egentligen skulle vi åka skåne runt men så blev det inte så vi solade typ halva dagen och kollade sedan film i think haha. Sen sov jag där igen.

Onsdag:
Gick upp tidigt för att kunna åka till Trelleborg och hämta ewes dricka för vi skulle festa. Men det blev ingen fest så vi chillade mest framför tv:n & datan som vi typ alltid gör haha. Ewe sov hos mig.

Torsdag: Vi vakna upp hos mig & jag packade ner mina bad saker och jag drog till stranden med Kim, och ewe drog hemåt. Stranden var nice och jag fick lite färg iallafall haha.

Fredag: Drog först och åt på kolonin sen stack jag på grillfest hos gan och det var riktigt roligt. Sen stack jag,Angelica,felix,kim,lina,crisse och J.P till Mike och hade efterfest. Fast drog typ en kvart senare för det var drygt och mådde inte så bra. Fast en viss person ville att jag skulle komma tillbaka haha... Men kvällen blev lyckad!

Lördag: Vaknade vid 7 -.-' och tog en dusch. Träffade sedan Angelica i stan för vi skulle vara med Mike. Men han kom aldrig så vi sket i det och stack och mötte rose. Sen var det tydligen grillfest idag igen hos Jack så vi stack dit. Rätt kul i början men sen blev det tråkigt. Stack hem vid 1 eller ngt och satte mig vid datan hahah (a)

Söndag:
Stack till stranden med Angelica idag och mötte micha och emma där. Mötte sedan emelie som kom lite senare haha. Riktigt skönt var det att sola och bada fast har bränt mitt ansikte! men så kan det gå. Sen tog vi bussen till Lund och köpte Hotdog och sen tog vi tåget till Eslöv. Sen stack vi till angelica och chille lite och sen stack jag hem vid 9 och nu e jag här och ska nog ta en dusch nu.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0