Filmkväll

Idag började lovet & det var en riktig nice dag faktiskt :D
Började med att jag fixa mig lite & stack ner till stan där jag mötte Matilda. Tog ut pengar och sen gick vi till godis wonderland och köpte lite godis för typ 15-20 kr.
Senare stack vi & beställde pizza . Sen fick vi pizzan & då stack vi hem till mig & såg massa film & käkade pizza och lite annat.

Vi såg bland annat :


Alvin & gänget 2


The lovely bones


Step up 2



Alvin & gänget 2 : HAHAHA den var så rolig & de är så söta :o helt klart sevärd tycker jag iallafall.

The lovely bones : Den var faktiskt bra. den var mkt spännande & lite konstig ibland men den var bra haha :) tycker den är sevärd.

Step up 2 : Har ju de flesta sett & även jag. Tkr den e riktigt bra och när man ser den vill man bara börja dansa ;o har redan sett den ett antal gånger redan men min kompis hade inte sett den så vi kollade även på denna haha :)

Nu ska jag kolla färdigt på en serie som är riktigt bra :)

puuusss

Kommentarer
Postat av: Ewe

heter inte den där i mitten flickan från ovan? :D

2010-03-30 @ 12:30:36
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0