Helgen!

Helgen har väl varit lite sådär haha :)
i fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde ahahha ;o sen på lördagen skulle jag egentligen varit med Gan & mattias men nä det blev tydligen inte så, fast jag tatuerade mig istället. Tack pappa ! :D
& sen idag (söndag) så vakna jag upp & hade lite ont i benet för tatueringen sitter ju där hahahah så smörjde in den med lite helosan & sen lite senare stack vi ner till bian här i Eslöv och såg Avatar 3D , Jag , min faster & min syster. Den var faktiskt bra. snygg kille i den iallafall , ja när han inte var avatar iallafall AHAHAHHA :)
ja , i morron är det måndag & då blir det skola . Men endå chill för jag börjar 08:05 & slutar 09:45 . Sen efter skolan ska jag & Olivia kanske köpa saker till maskeraden, om Olivia får pengar av sin mamma.
Efter det så ska jag dra hemåt och äta lite och sen sätta på mig gympa kläder och sedan dra till gymmet och där träffar jag Ewe.
& så snäll som jag är så får hon en sol "biljett" ( ja jag vet inte vad man kallar dom haha ) så att hon kan sola. för att jag solar endå gratis så ;)
& just nu frågade Linsi mig om jag ville följa med till Siesta i maj (Y) får väl se om jag hänkar ;)
Ja jag har inte skrivit på länge verkade som så det blev ett långt inlägg tycker jag iallafall :(

men får se om det kommer in något inlägg i morron om hur min dag har varit!
& nu ska jag kolla på ballar av stål HAHAHHA så jävla bäst! love it!

Puss!





& här kommer en bild på mig & EWE för att HON luktar äckligt!
Men tycker om henne endå<333333


Kommentarer
Postat av: Ewe

HAHAH de heter sol paljett XD HAHA

och du kan lukta..... -.-'

2010-03-22 @ 11:00:41
URL: http://ewelew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0