hihihihi

Tisdag
Igår åkte jag med My till Lund för att hon skulle lämna tillbaka en tröja som det var ett litet hål i på ryggen efter det tog vi en fika på mormors bageri & sedan tog vi tåget hem till eslöv.
Sen stack jag hem och åt mat och sedan fixade mig lite för att sedan åka till stan & träffa Julia och se Snabba cash på bio :)
Filmen var faktiskt bra. Längtar till dom andra filmerna kommer ut.





Onsdag
Vaknade vid 12 tiden för att mamma väckte mig & sa att hon skulle gå och så fick ja låsa dörren efter henne. Så det betyder att jag e hemma själv :( Mamma & Pappa jobbar , Min syster är i skolan & min bror är och badar i malmö (Y)
Så har typ tagit något och äta och sen knarkat min favorit serie på datan hehe :)
Senare i kväll blir det att träna med ewe . HAHAH har inte tränat på länge känns det som ;o börjar bli fet ! höhö HAHAH känns som det enda jag gör är äter :| Men det får vi ta & ändra på . ska bli nyttig & träna mer. har jag sagt rätt länge men har det hänt ? nej :( !
Men mitt mål är iallafall att bli smal till Studenten :) det är det viktigaste ahhahahah :)
men ska väl gå ut med hunden nu & sen kolla på mer serie.

bye bye :*

Kommentarer
Postat av: Ewe

HAHAH de har du sagt sedan jag börja umgås med dig ;)) och de va i 7an ;) <3<3

2010-03-31 @ 22:27:36
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0