Min dag

Dagen började med att jag gick upp vid 7 & ringde och fråga demi om skjuts till skolan och såklart skulle hennes pappa köra så jag frågade om jag kunde hänka och det kunde jag.
Skolan var väl nice idag men har varit rätt orolig angående min tung piercing. Den har liksom åkt framåt en bit så jag tänkte sticka till Piercing studion i morgon och kolla vad som händer med den hehe.
Nu i kväll har jag väl inte gjort så mycket typ skrattat åt massa youtube klipp och lite sånt.
Och har väl deppat lite angående tungpiercingen också hehe.
Men just nu väntar jag på att min älskade mamma ska komma hem så att jag kan prata med henne lite & sen blir det sängen.
& sen i morgon bitti kommer Olivia hit innan skolan börjar yeeeeeaah.
Jaja ska väl sluta skriva nu kommer väl något inlägg i morgon:)

Tjenixen !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0