jaaaao

Emelie Hansson förgyllar mina dagar ! :)

Hahaha dagen har varit fett bra ! :D slutade kvart i 10 & sen skulle vi till kina resturangen och äta fast dom öppnade inte förrän halv 12 så vi stack till michelles bror johnny och efter det åkte vi & åt kina mat.! Buffé hahah skit gott men blev skit mätt :( HAHAHAH sen stack vi till grappa för Michelle skulle ha caffe latte eller vad det var :O sen tog jag bussen hem & bytade om och sen cyklade jag till Hälsostudion & tränade med ewe. träffade även min kära faster :D
sen cyklade jag hem efter träningen för jag kan ju inte sola för tatueringen höhö.
sen blev det lite pinsamheter sen på kvällen HAHAHAHAHHAHA så jävla roligt :(.

Orkar inte skriva mer för e skit trött & ska plugga :( hahahaha :$

Puss alla söta !

Kommentarer
Postat av: Ewe

Du förgyllar mitt liv älskling <3



HAHHAA kvällen va sjuuuukt roolig :D HAHA !

2010-03-23 @ 19:05:32
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0