En helt vanlig Tisdag

Tjenare bloggen (y) HAHAH!

Har precis ätit lite mat, gott gott! Blir väl att läsa klart boken Pojken som kallades det nu. för vi ska ha skrivit klart om den till torsdag och jag har bara några sidor kvar.
I morgon blir det redovisning på ett fett gammalt arbete, har inte varit på de lektionerna då vi skulle redovisa. haha hatar att redovisa.
På Ullas lektion har vi fått olika saker att skriva om som tex. astma, ADHD, diabetes och massa andra saker.
Jag fick något jag inte ens minns namnet på ahahahha ;o.
Vi ska redovisa det arbetet nästa torsdag men jag är inte där då ;) ska till Lund ju! Så Ulla sa att jag bara behövde lämna in arbetet , GÖTT!
Men ska gå ifrån datorn nu.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0