Mys dag

har inte bloggat på skit länge och har inte haft orken till det heller. kan berätta lite om vad jag gjort dom senaste dagarna.
Torsdag: åkte hem till Olivia och senare på kvällen så söp vi med hennes mamma och syskon. Fett kul var det. vi körde någon kortleks spel (y) awesome day.

Fredag:
Olivia följde med mig hem och vi fixa oss och förfestade sen drog vi oss vidare till michelle som hade fest. Det var riktigt kul. Mycket skratt blev det. sen fixa vi skjuts hem och sov hemma hos mig. sen kom alexandra hem och jimmy och dom hade tagit hennes madrass så hon la sig hos oss. AHHAHAH 3 st i min säng funkar inte..

Lördag:
Följde Olivia till bussen & cyklade hem sen i ös regnet. Senare kom ewe på besök & lämnade min present. Tack tack , det var fint mannen:D  Frågade senare om linsi ville följa med till medborgarhuset & det ville hon. Tyckte det var lide drygt men sen när ema var klar stack vi till hon och kollade film. Först blev det I taket Lyser stjärnorna ( Ema älskar den filmen & Linsi hade inte sett den haha ) & sen blev det en skräckfilm som heter The collector ( hade redan sett den ) Efter det stack vi till Linsi och snackade en massa och sen gick jag & ema hem till mig och sov där. hahaha men på hem vägen höll jag på att skita ner mig fan. det var en sån bil som stannade till och kollade på oss som fan & sen körde dom & vände så dom skulle komma på vår sida så jag & Ema sprang in i någon annans trädgård HAHAHA. sen så körde bilen sakta sen körde den iväg. ahahah slutade med att vi nästan sprang hem (y)

Söndag: Ema stack för typ någon timme sedan & jag hoppade in i duschen. Pratade nyss med Linsi & vi bestämde oss för att kolla film & äta pizza och snacka massa. kommer bli Awesome. Men ska väl städa undan lite i mitt rum så vi slipper sitta i ett stökigt rum. Skriver kanske något sen. Btw. denna helgen har varit riktigt nice.
Tack alla.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0