hmm...

Hmm , helgen har varit toppen tack vare vissa personer! asså jag vet inte vad jag ska skriva !;o har hänt helt mycket roligt och sånt. fast vet inte hur jag ska skriva ner det, vet liksom inte vart jag ska börja.

Men för någon dag sen fick jag ett brev från Lund, ska vara där 2 juni. Vill inte asså, är helt rädd :(
Ofta,de ska först ta UV strålning på mig och sedan sticka mig med en spruta eller vad det är. HEMSKT säger jag bara! men får se hur det blir. Wish me good luck!

Dessa 2 helgerna kommer bli bäst, denna helgen ska jag färga mitt hår sen ska jag till marknaden.
Sen nästa helg blir det först Ludwigs fest och sen grisfest i Marieholm med Olivia och hennes familj kommer bli trevlans.
Och snart är det samba tåget men hmm... skolan vill att vi ska missa det så vi ska gå och vandra i en fucking rutten skog och det är tydligen obligatorisk och det går på ens betyg! Men seriöst pallar inte gå i en skog & missa samba tåget som man längtat på att se så jävla länge!
Glömde att vi hade prov i morgon haha, fuck a duck!

Killar är skit aight!

Orkar inte skriva mer nu!

Pusss / becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0